اهداف کلان و خرد (عملیاتی) شرکت
1- اهداف کلان شرکت:
برای این شرکت دو هدف کلان تدوین شده است که به ترتیب زیر عبارتند از:
- ایجاد زمینه برای حضور موفق در بازارهای استانی و مل
- توسعه و گسترش حوزه های فعالیتی در مقیاس جغرافیایی
2- اهداف خرد (عملیاتی)
الف- اهداف خرد (عملیاتی) ایجاد زمینه برای حضور موفق در بازارهای استانی و محلی:
1- توسعه و گسترش امکانات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت
2- به کارگیری نیروهای متخصص و کارآمد و شناخته شده با قابلیت و توانمندی های بالا جهت مدیریت پروژه ها
3- تلاش در راستای کاهش هزینه های پیش بینی نشده در راستای تجهیز امکانات فنی و پرسنلی
ب- اهداف خرد (عملیاتی) توسعه و گسترش حوزه های فعالیتی در مقیاس جغرافیایی:
1- تعامل سازنده با نیروهای متخصص و توانمند غیر بومی برای ایجاد و تجهیز دفاتر نمایندگی شرکت
2- برگزاری جلسات مستمر و منظم با مدیران و دست اندرکاران ارگان ها و سازمان های استان های مختلف کشور با اولویت استان های مجاور
اهداف کمی شرکت در بازه های زمانی بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت
- هدف کمی شرکت در بازه زمانی بلند مدت (افق 1412 شمسی):
دستیابی به درآمد سالانه 500 میلیارد ریال، هدف کمی شرکت تلقی می شود.
- هدف کمی شرکت در بازه زمانی میان مدت (افق 1397 شمسی):
دستیابی به درآمد سالانه 50 میلیارد ریال هدف کمی شرکت تلقی می شود.
هدف کمی شرکت در بازه زمانی کوتاه مدت (افق 1393 شمسی):
دستیابی به درآمد سالانه 4 میلیارد ریال هدف کمی شرکت تلقی می گردد.
راهبردهای (استراتژی های) شرکت جهت تحقق بخشیدن به اهداف کلان و دستیابی به چشم انداز
1- راهبردهای شرکت جهت دستیابی به هدف کلان شماره 1 (ایجاد زمینه برای حضور موفق در بازارهای استانی و ملی):
1- شرکت در دوره های آموزشی و پژوهشی جهت ارتقای توانمندی و پتانسیل های اعضای شرکت جهت بازاریابی و ارائه خدمات فنی به ارگان ها و سازمان ها
2- شرکت در نمایشگاه های محلی، استانی و ملی جهت معرفی پروژه ها و خدمات فنی و مهندسی
3- شناسایی اولویت ها و نیازمندی های ارگان ها و سازمان های دست اندرکار و ادامه رهنمودهای برنامه ای برای رفع نیازها قبل از انعقاد قرارداد و هدایت ارگان ها برای عقد قرارداد در زمینه های مورد نیاز
2- راهبردهای شرکت جهت دستیابی به هدف کلان شماره 2 (توسعه و گسترش حوزه های فعالیتی در مقیاس جغرافیایی):
1- شناسایی افراد متخصص و توانمند با توان مالی مناسب در استان های مختلف با اولویت استان های هم جوار جهت ایجاد دفاتر نمایندگی
2- ارائه اختیارات لازم برای افراد متخصص و توتنمند در استان های مختلف جهت اخذ پروژه ها با برند و عنوان شرکت و با لحاظ نمودن حقوق طرفین